به گزارش روابط عمومی نیروی انسانی، اشرف‌زاده با بیان این مطلب که کارآفرینی، برای بخش‌های نیازمند حمایت جامعه مهم‌تر و اثرگذارتر از پرداخت هزینه نقدی به خیریه‌هاست، افزود: مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با توجه به ایجاد بستر کارآفرینی برای هنرمندان تحت پوشش این خیریه، نهایت همکاری با ما را برای شروع این کمپین داشته است. وی ادامه داد: در پیندو برای هنرمندان خیریه رعد بخش جداگانه‌ای در قالب یک فروشگاه آنلاین ویژه در نظر گرفته‌ایم که مردم می‌توانند با خرید این آثار هنری به طور مستقیم به هنرمندان تحت پوشش یاری برسانند. به گفته اشرف زاده، پیندو همچنین در جلسات مستمر کارگاه‌های آموزشی فروش آنلاین را برای هنرمندان این خیریه برگزار می‌کند. به گفته مدیرعامل ، کلیه هزینه‌های آموزش، زیرساخت و لجستیک در این کمپین بر عهده پیندو خواهد بود که در راستای فعالیت‎های مسئولیت اجتماعی این برند تعریف می‎شود. آنت میناسیان، مدیرعامل خیریه رعد نیز گفت: همکاری اکوسیستم استارت‌آپی با خیریه رعد بسیار اثرگذار بوده و کمپین مسولیت اجتماعی پیندو نیز در راستای ایجاد اشتغال برای هنرمندانی است که فعالیت و کار فیزیکی شاید برای ایشان چندان مساعد نباشد. میناسیان با بیان اینکه دریافت نتیجه اثرگذار در این کمپین می‌تواند راه را برای همکاری‌های بیشتر هنرمندان خیریه فراهم آورد، تصریح کرد: کار برای معلولان تحت پوشش این خیریه یک عنصر اساسی است و کارآفرینی یک رویه اصلی در خیریه رعد محسوب می‌شود. پیش از این پیندو فروشگاه گذردوستی نقاشی‌های ایلیا – نوجوان دچار اوتیسم – را در این پلتفرم طراحی کرده بود. این کمپین از روز نخست شهریور آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به سایت پیندو از آثار هنرمندان بازدید کنند. مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد https://raad-charity.org

اتمام خبر


CAPTCHA