به گزارش روابط عمومی نیروی انسانی، سومین کنفرانس ملی «دیدهبانی کسبوکار ایران ۱۴۰۲» ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در دانشکده کارآفرینی به صورت حضوری و مجازی برگزار میشود. به گزارش بازارکار، به نقل از دانشگاه تهران، دیدهبانی ریسکهای پیش روی کسبوکارها، معرفی روندهای پیش روی، دیدهبانی محیط کسبوکار و دیدهبانی توسعه اکوسیستم کارآفرینی در سال ۱۴۰۲ و دیدهبانی نمونههای موفق توسعه کسبوکار در شرکتهای بزرگ و کوچک و استارت آپها از اهداف این کنفرانس هستند. محورهای ۱۰ گانه این کنفرانس شامل مدل کسبوکار و انواع نوآوری کسبوکار؛ هوش تجاری در توسعه کسبوکار؛ تفکر طراحی و توسعه کسبوکار؛ دیدهبانی کسبوکار در سطح ملی؛ تحلیلگری کسبوکار؛ نقش منتورینگ، کوچینگ و مشاوره در توسعه کسبوکار؛ استراتژیهای رشد استارتآپها و اسکیل آپ؛ استراتژیهای کسبوکار در حوزههای منابع انسانی، بازاریابی، زنجیره تأمین و مالی و نوآوری؛ تصمیمگیری کارآفرینانه: هدفگرایی، امکانگرایی و بریکلاژ و محیط کسبوکار و توسعه اکوسیستم کارآفرینی و کسبوکار است. علاقمندان میتوانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال مقاله، به وب سایت ent.ut.ac.ir/conference۱۴۰۲ مراجعه نمایند. بر اساس اعلام سایت کنفرانس، لینک ثبتنام اوایل اردیبهشت ماه فعال میشود. جهانگیر یدالهی فارسی رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران رئیس کنفرانس، علی داوری دبیر علمی و احسان چیتساز دبیر اجرایی کنفرانس هستند.
اتمام خبر