بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود در پست سازمانی رئیس شعبه در شهرستان ساوه، پست معاون ارزی در شهرستان تبریز از افراد مجرب، متخصص، متعهد بازنشستگان شبکه بانکی کشور دعوت به همکاری می نماید:
شرایط عمومی:
تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی.
داشتن حسن شهرت در طول خدمت.
برخورداری از سلامت کامل جسم و روان، برخورداری از مهارت مراوده ای مناسب و آشنا به مفاهیم نوین بانکداری و ارزش آفرینی برای مشتریان و سهامداران.
بومی محل خدمت.
عدم اعتیاد به مواد مخدر و رونگردان.
عدم سوء پیشینه کیفری موثر.
شرایط اختصاصی احراز پست سازمانی رئیس شعبه:
دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر.
عدم گذشت بیش از 2 سال از صدور حکم بازنشستگی.
آخرین پست سازمانی: حداقل رئیس شعبه درجه3.
شرایط اختصاصی احراز پست سازمانی معاون ارزی:
دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر.
عدم گذشت بیش از 2 سال از صدور حکم بازنشستگی.
آخرین پست سازمانی: رئیس و معاون واحد ارزی درجه 3 و بالاتر؛ معاون ارزی شعبه درجه 3 و بالاتر
مدارک مورد نیاز:
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی.
فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی.
فایل اسکن شده حکم بازنشستگی.
فایل PDF رزومه کاری مرتبط با شغل درخواستی.
نحوه ارسال مدارک:
ثبت نام صرفاً از طریق وب سایت بانک سرمایه (www.sbank.ir) و به مدت یک هفته از تاریخ 1402/12/22 لغایت پایان وقت 1402/12/28 انجام خواهد گردید. لذا ارسال مدارک از طریق فیزیکی و یا پست قابل قبول نمی باشد.
فرایند ثبت نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی باشد.
ثبت نام و شرکت در آزمون یا مصاحبه های بعدی هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.
پذیرش متقاضی برای افراد بومی می باشد، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
پس از جمع آوری مدارک و رزومه های ارسالی و بررسی آن، نسبت به رتبه بندی متقاضیان اقدام و بر اساس اولویت دعوت به مصاحبه به عمل خواهد آمد.
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و در صورت عدم توفیق بانک در برقراری ارتباط، هیچگونه مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود.
بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی (کارشناس) مورد نیاز خود برای اداره حسابداری و آمار از واجدین شرایط (آقا) مشروحه زیر دعوت به همکاری می نماید:
شرایط عمومی
تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمانها، دستگاهها و یا سایر موسسات دولتی و غیر دولتی و عدم اشتغال به تحصیل.
دارا بودن شرایط عمومی استخدام و برخورداری کامل از سلامتی جسمی و روحی و توانایی لازم بر اساس تأیید پزشک معتمد بانک.
دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم غیر پزشکی.
عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان.
حسن شهرت و نیز عدم اشتهار به فساد اجتماعی، مالی و اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری با تایید مراجع ذیصلاح که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
آشنایی با مهارت های هفتگانه ICDL.
شرایط اختصاصی
دانش آموختگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاههای معتبر کشور در رشته:
حسابداری مالی
حداقل معدل: 16و بالاتر
حداکثر سن برای مدرک کارشناسی: 27سال ( متولدین اردیبهشت ماه 1376 به بعد )
حداکثر سن برای مدرک کارشناسی ارشد: 30سال ( متولدین اردیبهشت ماه 1373 به بعد )
دارا ی حداقل پنج سال سابقه کار مرتبط
آشنایی با تهیه صورتهای مالی اساسی و تلفیقی
تبصره1: در صورت گذراندن خدمت سربازی حداکثر به مدت دو سال به سن متقاضی افزوده خواهد شد.
تبصره2: سابقه مرتبط و مورد قبول نیز به سن متقاضی افزوده خواهد شد.
بومی بودن: متقاضی شهر تهران: سکونت در شهرهای استان تهران
مدارک مورد نیاز:
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی ( پشت و رو )
فایل اسکن شده کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت ( پشت و رو )
فایل اسکن شده تمام صفحات شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی
فایل PDF رزومه کاری مرتبط
بدیهی است به درخواستهای فاقد هر یک از شرایط تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.
نکات مهم:
ثبت نام صرفاً از طریق وب سایت بانک سرمایه (www.sbank.ir) و به مدت یک ­هفته از تاریخ 1403/02/22 لغایت 1403/02/28 انجام خواهد گردید. لذا ارسال مدارک از طریق فیزیکی و یا پست قابل قبول نمی باشد.
فرایند ثبت نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی باشد.
پذیرش متقاضی برای افراد بومی می باشد، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ثبت نام و شرکت در آزمون و مصاحبه های بعدی هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.
خانواده ایثارگران در شرایط مساوی نسبت به سایر متقاضیان در اولویت می باشند.
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویتهای مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و در صورت عدم توفیق بانک در برقراری ارتباط، هیچگونه مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود.
شرکت بازرگانی مهرماندگار سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در زمینه راننده آقا در شهر تهران از افراد علاقه مند و متعهد دعوت به همکاری می نماید.
الف) شرایط عمومی:
تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی.
عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمان ها، دستگاه ها و یا سایر موسسات دولتی و غیردولتی و عدم اشتغال به تحصیل.
برخورداری کامل از سلامت جسمی، روحی و توانایی لازم.
داشتن حسن شهرت و نیز عدم اشتهار به فساد اجتماعی، مالی و اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری با تایید مراجع ذیصلاح که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
بومی محل خدمت.
عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان.
ب ) شرایط اختصاصی احراز پست راننده:
جنسیت مرد
دارا بودن مدرک تحصیلی صرفا دیپلم.
انجام خدمت وظیفه عمومی یا داشتن کارت معافیت غیرپزشکی.
حداکثر سن 24 سال
دارای گواهینامه پایه دوم
تبصره 1: در صورت انجام خدمت سربازی، 2 سال به حداکثر سن اضافه خواهد شد.
تبصره 2: در صورت دارا بودن سابقه کار مرتبط و موردقبول، حداکثر به مدت 6 سال به سن متقاضی افزوده خواهد شد.
بومی بودن (سکونت بیش از پنج سال در شهرستان مندرج در آگهی).
ج ) مدارک مورد نیاز:
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد).
فایل اسکن شده کارت ملی.
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات).
فایل اسکن شده کارت پایان خدمت یا کفالت از خدمت.
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی.
فایل اسکن شده گواهینامه پایه دو.
د ) نحوه ارسال مدارک:
ثبت نام صرفاً از آدرس (www.sbank.ir) و به مدت یک هفته از تاریخ 1403/02/29 لغایت پایان وقت روز 1403/03/04 انجام خواهد گردید. لذا ارسال مدارک از طریق فیزیکی و یا پست قابل قبول نمی باشد.
فرآیند ثبت نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی باشد.
ثبت نام و شرکت در آزمون یا مصاحبه های بعدی هیچگونه تعهد استخدامی برای شرکت بازرگانی مهرماندگار سرمایه ایجاد نخواهد نمود.
پذیرش متقاضی برای افراد بومی می باشد، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثرداده نخواهد شد.
پس از جمع آوری مدارک و رزومه های ارسالی و بررسی آن، نسبت به رتبه بندی متقاضیان اقدام و بر اساس اولویت دعوت به مصاحبه به عمل خواهد آمد.
متقاضیان ایثارگر در شرایط مساوی نسبت به سایر متقاضیان در اولویت می باشند.
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و در صورت عدم توفیق شرکت بازرگانی مهرماندگار سرمایه در برقراری ارتباط، هیچگونه مسئولیتی متوجه این شرکت نخواهد بود.
متقاضیان می توانند در صورت لزوم صرفا در مدت زمان یاد شده در این آگهی با شماره 26217976-021 داخلی 214 در ساعات اداری تماس حاصل نمایند و از تماس با سایر شماره های بانک سرمایه و این شرکت اکیدا خودداری نمایند.
بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی کارشناس ارزی ( واحد بهبود روش ها) مورد نیاز خود برای اداره سازمان و برنامه ریزی از واجدین شرایط (آقا /خانم) مشروحه زیر دعوت به همکاری می نماید:
شرایط عمومی
تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمانها، دستگاهها و یا سایر موسسات دولتی و غیر دولتی و عدم اشتغال به تحصیل.
دارا بودن شرایط عمومی استخدام و برخورداری کامل از سلامتی جسمی و روحی و توانایی لازم بر اساس تأیید پزشک معتمد بانک.
دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم غیر پزشکی.
عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان.
حسن شهرت و نیز عدم اشتهار به فساد اجتماعی، مالی و اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری با تایید مراجع ذیصلاح که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
آشنایی با مهارت های هفتگانه ICDL.
شرایط اختصاصی کارشناس ارزی(واحد بهبود روش ها)
دانش آموختگان مقطع کارشناسی و بالاتر دانشگاههای معتبر کشور در رشته های:
حسابداری(کلیه رشته ها)
علوم اقتصادی(گرایشهای نظری _ بازرگانی _ صنعتی)
مدیریت(گرایشهای بانکداری _ بازرگانی _ مالی _ صنعتی)
علوم بانکی
داشتن حداقل 5سال سابقه کار مرتبط و متوالی در شبکه بانکی
مسلط به دستورالعمل ها و بخشنامه های حوزه ریال و ارز
حداقل معدل: 16و بالاتر
حداکثر سن برای مدرک کارشناسی: 27 سال ( متولدین خرداد ماه 1376 به بعد )
حداکثر سن برای مدرک کارشناسی ارشد: 30 سال ( متولدین خرداد ماه 1373 به بعد )
حداکثر سن برای مدرک دکتری: 33 سال ( متولدین خرداد ماه 1370 به بعد )
تبصره1: در صورت گذراندن خدمت سربازی حداکثر به مدت دو سال به سن متقاضی افزوده خواهد شد.
تبصره2: سابقه مرتبط و مورد قبول نیز به سن متقاضی افزوده خواهد شد.
بومی بودن: متقاضی شهر تهران: سکونت در شهرهای استان تهران
مدارک مورد نیاز:
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی ( پشت و رو )
فایل اسکن شده کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت ( پشت و رو )
فایل اسکن شده تمام صفحات شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی
فایل PDF رزومه کاری مرتبط
بدیهی است به درخواستهای فاقد هر یک از شرایط تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.
نکات مهم:
ثبت نام صرفاً از طریق وب سایت بانک سرمایه (www.sbank.ir) و به مدت یک­هفته از تاریخ 1403/03/05 لغایت 1403/03/11 انجام خواهد گردید. لذا ارسال مدارک از طریق فیزیکی و یا پست قابل قبول نمی باشد.
فرایند ثبت نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی باشد.
پذیرش متقاضی برای افراد بومی می باشد، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ثبت نام و شرکت در آزمون و مصاحبه های بعدی هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.
خانواده ایثارگران در شرایط مساوی نسبت به سایر متقاضیان در اولویت می باشند.
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویتهای مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و در صورت عدم توفیق بانک در برقراری ارتباط، هیچگونه مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود.
بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی (تکنسین دایره تعمیر و نگهداری) مورد نیاز خود برای استان تهران از واجدین شرایط ( آقا ) مشروحه در آگهی دعوت به همکاری می نماید.